Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow MAKRO Cash & Carry w I kwartale 2010 r. przeszkoliło bezpłatnie prawie 1000 przedsiębiorców
MAKRO Cash & Carry w I kwartale 2010 r. przeszkoliło bezpłatnie prawie 1000 przedsiębiorców Utwórz PDF
28.04.2010.


W pierwszym kwartale 2010 r. firma MAKRO Cash & Carry w ramach ogólnopolskiego projektu szkoleniowego „Idealny Biznes” przeszkoliła łącznie 958 właścicieli i pracowników sklepów detalicznych oraz lokali gastronomicznych z całej Polski.

W styczniu br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło projekt szkoleniowy “Idealny Biznes” – ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych. W trakcie pierwszych trzech miesięcy szkoleń przeprowadzono ich łącznie 60 – przeszkolono w sumie 958 przedsiębiorców z całej Polski. Warsztaty szkoleniowe skierowane są głównie do sektora HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie) oraz przedsiębiorców handlu detalicznego.

W ramach modułów szkoleniowych skierowanych do przedsiębiorców z grupy HoReCa, przeprowadzono w sumie 32 szkolenia, w trakcie których przeszkolono prawie 560 osób. Najwięcej, bo aż 8, przeprowadzono szkoleń dla baristów, w których łącznie wzięły udział 72 osoby. Dużą popularnością cieszyło się również szkolenie „Profesjonalny serwis kelnerski” (6 szkoleń), w którym przeszkolono do tej pory 161 osób.

Dla grupy Traders - właścicieli sklepów handlu detalicznego, w I kwartale br. zorganizowano, łącznie 28 szkoleń, w których wzięło udział 398 osób.  
 
W okresie kwiecień - sierpień, są planowane kolejne szkolenia z cyklu „Idealny Biznes” m.in.
  • Reklamacja i trudny klient,
  • Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu,
  • Skuteczny marketing lokalu gastronomicznego,
  • Ochrona sklepu.  

Więcej informacji o najbliższych szkoleniach znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl . Na stronie dostępne są również wszelkie szczegółowe informacje na temat projektu oraz formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO.














MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:


















 




 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |