Skip to content

Reklama

START
MAKRO Cash & Carry uruchamia pierwszą specjalistyczną platformę rybną w Polsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.07.2009.

1 lipca br. firma MAKRO Cash & Carry uruchomiła pierwsze w kraju specjalistyczne centrum dystrybucji ryb i owoców morza. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci MAKRO przez 7 dni w tygodniu będą mieli dostęp do szerokiej oferty świeżych ryb.

Świeże ryby i owoce morza dostępne tylko raz w tygodniu? To już przeszłość. Dzięki nowej specjalistycznej platformie rybnej klienci MAKRO Cash & Carry będą mogli zaopatrywać się w najwyższej jakości ryby i owoce morza każdego dnia. Platforma rybna, usytuowana w okolicach Częstochowy, to odpowiedź firmy na rosnącą popularność ryb i owoców morza w naszym kraju i ewoluujące gusty kulinarne Polaków.

Jednym z podstawowych założeń projektu jest gwarancja dostępności świeżego towaru. Maksymalne skrócenie łańcucha dostaw zapewnia ciągłość sprzedaży i stałą dostępność asortymentu we wszystkich halach MAKRO. Ryby i owoce morza są dostarczane na platformę bezpośrednio od hodowców i rybaków tuż po połowach. Ułożone i przesypane lodem w specjalnych styropianowych pojemnikach przeznaczonych do transportu trafiają na Platformę. Po dokładnej kontroli jakościowej i zakwalifikowaniu do dalszego obrotu dostarczane są do wszystkich hal MAKRO.

Chcemy, aby przekonanie, że świeżą rybę można nabyć tylko raz w tygodniu, przeszło do lamusa. Nadszedł czas, by klienci przyzwyczaili się, że dostawa świeżych ryb odbywa się 7 dni w tygodniu. Dzięki nowemu rozwiązaniu we wszystkich naszych halach dostępna będzie ponadto poszerzona oferta ryb i owoców morza, co pozwoli klientom poznać ich nowe gatunki – mówi Elżbieta Gołębiowska, Dyrektor Pionu Handlowego MAKRO.

Nowa forma dystrybucji gwarantuje nie tylko dostępność i różnorodność gatunków, lecz także najwyższą jakość. W ramach nowej platformy MAKRO współpracuje bezpośrednio z najlepszymi łowiskami i sprawdzonymi dostawcami. Firma wprowadziła również specjalistyczną formę transportu dedykowaną wyłącznie produktom rybnym. Dlatego do klientów trafiają ryby i owoce morza o wyrazistym smaku i delikatnym kolorze, które zaspokoją gusta kulinarne nawet najbardziej wymagających smakoszy. Dzięki scentralizowanemu procesowi dostaw i wyszkolonemu zespołowi, który pracuje na platformie 24 godziny na dobę, mamy pełną kontrolę nad jakością ryb, które trafiają do naszych hal – mówi Marianna Janicka, Menedżer ds. Zarządzania Jakością.

Platforma rybna to pierwsze i jedyne takie przedsięwzięcie w Polsce. Mamy świadomość, że proces wdrażania nowego sytemu dostaw będzie długi, ale już w wakacje nasi klienci z pewnością odczują różnicę w dostępności świeżych ryb w halach MAKRO – mówi Leszek Jurczak, Menedżer ds. Grupy Klientów HoReCa MAKRO.  

MAKRO Cash & Carry nie tylko gwarantuje swoim klientom z branży hotelarsko-gastronomicznej stałą dostępność najwyższej jakości świeżych ryb, lecz także wspiera ich w odpowiednim wykorzystaniu zakupionych w MAKRO produktów. W MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbywają się profesjonale szkolenia kulinarne z przyrządzania potraw rybnych i profesjonalnej obróbki wstępnej całych ryb, ze szczególnym uwzględnieniem trudnej sztuki filetowania. Jeżeli restaurator chce zachwycić swoich gości wyjątkową jakością składników i niebanalnym smakiem posiłków, świeże ryby zakupione za pośrednictwem platformy rybnej, w połączeniu z umiejętnościami uzyskanymi podczas szkolenia, stanowić będą klucz do sukcesu.



MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |