Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive zachwyciła Włochów |
27.03.2015. | |
Nowoczesny design i wysokie parametry jakości bramy garażowej, drzwi i ogrodzenia kolekcji Home Inclusive zachwyciły Włochów na targach MADE expo 2015, które odbyły się 18-21 marca w Mediolanie. Firma Wiśniowski zaprezentowała tam wiele swoich produktów dla klientów indywidualnych i przemysłu. Od dwóch lat jesteśmy obecni na rynku włoskim i widzimy, że klienci z tego kraju szczególnie cenią elegancję i styl, a zarazem chcą aby ich jakość była najwyższa. Z pewnością kolekcja Home Inclusive spełnia te wymagania. W trakcie targów doceniło to wiele osób odwiedzających nasze stoisko. Również konkurencyjne firmy z uznaniem mówiły o tym i innych naszych produktach – powiedział Maciej Walencow, Dyrektor Sprzedaży Europa Południowa. Firma Wiśniowski jest już obecna na wielu rynkach krajów Europy Zachodniej. Włochy są kolejnym krajem gdzie powstaje sieć partnerów sprzedaży produktów firmy z Nowego Sącza. Obecnie eksport stanowi 30% sprzedaży wszystkich produktów marki Wiśniowski. Polskie bramy, drzwi i ogrodzenia coraz częściej wybierają klienci z krajów Europy Zachodniej - Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii. Skala eksportu stale się zwiększa, gdyż w tym firma Wiśniowski upatruje główne szanse do dalszego rozwoju. WIŚNIOWSKI (PRESS BOX ) www.wisniowski.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |