Skip to content

Reklama

START
Kawowa inspiracja marki Rioba Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.06.2009.

Kawowa, czekoladowa, doskonała jakościowo – takie cechy kawy Rioba ujawniły testy jakości sensorycznej.

Co więcej marka Rioba, dostępna jedynie w halach MAKRO Cash & Carry, oferuje nie tylko szeroki wybór wysokogatunkowych kaw, lecz także profesjonalne rozwiązania dla kawiarni.

 Kawa Rioba, wraz z wybranymi kawami ziarnistymi dwóch międzynarodowych marek, w marcu br. została poddana badaniu jakości sensorycznej. Kawy przygotowane trzema metodami – espresso, cappuccino i latte, oceniano pod względem ponad 20 zdefiniowanych cech. W porównaniu z liderem rynku kawa Rioba okazała bardziej kawowa, czekoladowa oraz mniej mleczna i kwaśna; prezentowała także wyższą jakość. Badania na zlecenie MAKRO przeprowadziło Akredytowane Laboratorium jednej z renomowanych polskich uczelni.

Propozycja dla właścicieli lokali gastronomicznych sygnowana marką Rioba nieprzypadkowo dostępna jest jedynie w halach MAKRO Cash & Carry. Unikalna oferta produktów obejmuje kawę, dodatki  i wszystkie niezbędne urządzenia do jej fachowego przygotowania. Wysoka jakość produktów sytuuje Riobę wśród liderów ekskluzywnych kaw, zachowana jest jednak stosunkowo niewysoka cena artykułów tej marki. Takie połączenie czyni ofertę Rioba idealnym rozwiązaniem dla właścicieli kawiarni i restauracji, którzy dzięki inspiracji proponowanymi rozwiązaniami mogą poszerzać i urozmaicać kawowe menu w swoich lokalach.

Kawy Rioba występują w kilku rodzajach, zależnych od stopnia wyrazistości smaku, aromatyczności oraz formy (pełnoziarniste i zmielone). Marka Rioba nie ogranicza się jednak do szlachetnej „małej czarnej”. Świat tej kawy to także dodatki takie, jak różne rodzaje cukru, słodziki czy śmietanki. Eleganckie filiżanki w kilku rozmiarach z logo Rioba doskonale nadają się do profesjonalnego serwowania różnych rodzajów kawy – od espresso po mleczne latte macchiato. MAKRO proponuje także szeroki wybór profesjonalnych syropów barmańskich, idealnie komponujących się zarówno z wyszukanymi drinkami czy koktajlami, jak i napojami kawowymi. W ofercie firmy znajduje się również kilkanaście profesjonalnych ekspresów do kawy, które ze względu na zróżnicowane parametry oraz wydajność dostosowane są do indywidualnych potrzeb profesjonalnych klientów MAKRO. Więcej informacji na temat marki Rioba można znaleźć na stronie www.rioba.pl .



* * *
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)    

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:
























 więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |