Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow "Idealny Biznes" z MAKRO Cash & Carry
"Idealny Biznes" z MAKRO Cash & Carry Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.04.2010.


W kwietniu i maju w Warszawie odbędą się kolejne z cyklu bezpłatnych szkoleń organizowanych w ramach projektu MAKRO. Kursy skierowane są do właścicieli i pracowników placówek handlowych oraz lokali gastronomicznych z całego kraju.

W kwietniu i maju w MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie będą organizowane ogólnopolskie szkolenia dla mikro i małych przedsiębiorców, które poświęcone będą trzem obszarom tematycznym z branży HoReCa:
  • Nowoczesnym rozwiązaniom i technikom kulinarnym w kuchni polskiej,
  • Nowoczesnym rozwiązaniom i technikom kulinarnym w kuchni światowej,
  • Szkoleniom dla baristów.

Najbliższe z planowanych szkoleń poświęcone będzie tematyce – Nowoczesne rozwiązania i techniki kulinarne w kuchni światowej, które zaplanowane jest na 26 kwietnia br. (poniedziałek). W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się
z niezbędnymi urządzeniami i sprzętem kuchennym, zdobędą umiejętności pełnego wykorzystania surowców, a także poznają możliwości przygotowania typowych dań z narodowych tradycji kulinarnych z zachowaniem oryginalności smaku poszczególnych narodowości.

Wszystkie szkolenia organizowane w ramach projektu „Idealny Biznes” są dla uczestników bezpłatne.

Dokładny harmonogram szkoleń wraz ze szczegółowym opisem dostępny jest na stronie www.szkolenia.makro.pl .

Aby wziąć udział w warsztatach, wystarczy zgłosić chęć uczestniczenia konsultantowi MAKRO lub zarejestrować się na stronie www.szkolenia.makro.pl .

Szkolenia współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprowadzą doświadczeni eksperci z branży handlowej i gastronomicznej.

Ogólnopolski projekt szkoleniowy dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz ich pracowników IDEALNY BIZNES

Głównym założeniem projektu zaplanowanego na lata 2010 – 2011 jest przeprowadzenie kompleksowych szkoleń, które umożliwią nabycie nie tylko wiedzy teoretycznej, lecz także pozwolą na wdrożenie praktycznych rozwiązań w prowadzonej działalności.

Przygotowano odrębne moduły szkoleniowe dla przedsiębiorców z grupy HoReCa oraz z sektora handlu detalicznego. Tematy zostały dobrane w taki sposób, by zaspokoić najważniejsze potrzeby informacyjne i obszary zainteresowania potencjalnych uczestników. W sumie, w ramach ogólnopolskiego projektu zostanie przeprowadzonych 428 szkoleń, w których weźmie udział 7674 osób.

Zajęcia będą się odbywały we wszystkich miastach, w których znajdują się hale MAKRO Cash & Carry m.in. w Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Zabrzu, Katowicach, Lublinie, Wałbrzychu.



MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:
























 więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |