Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Direct eServices buduje własną sieć lokali
Direct eServices buduje własną sieć lokali Utwórz PDF Poleć znajomemu
31.03.2011.
Notowany na rynku NewConnect dystrybutor akcesoriów IT Direct eServices pozyskał w wyniku prywatnej emisji akcji 6,3 mln zł. Pieniądze spółka wyda m.in. na stworzenie własnych punktów sprzedaży.

3,7 mln zł środków z emisji Direct eServices przeznaczył na zakup akcji znanej sieci dystrybucji Cartridge Word (CEE) S.A. specjalizującej się w regeneracji kartridży oraz sprzedaży akcesoriów do drukarek. Kolejne 516 tys. zł to spłata obligacji, która zgodna jest z realizacją strategii zakładającej gruntowną restrukturyzację kosztową firmy.  Pozostała suma, czyli około 2,1 mln zł zasili budżet spółki przeznaczony na inwestycje, w tym głównie na rozwój sklepów pod marką Direkt.

„Koncentrujemy się na dywersyfikacji kanałów sprzedaży. Chcemy być znaczącym graczem zarówno w Internecie, jak i w fizycznych kanałach dystrybucji. Do tej pory dystrybuowaliśmy sprzęt IT znanych marek w sieciach handlowych. Ostatnio przejeliśmy również sklep internetowy, co pozwoliło nam umocnić naszą pozycję na rynku e-commerce. Teraz chcemy zbudować własną sieć sklepów. Środki na ten cel będą pochodziły z zakończonej niedawno emisji. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się w stosunkowo niedługim czasie skokowo zwiększyć skalę prowadzonego przez nas biznesu, co z pewnością znajdzie pozytywne odbicie w rynkowej wycenie Direct eServices.” – mówi Damian Sieradzki, Członek Zarządu Direct eServices S.A.

Ponadto, 22 marca 2011 r. spółka podpisała umowę o współpracy z niemiecką firmą Sihl GmbH, będącą częścią włoskiego Diatec Group - jednym z największych producentów mediów do druku mało i wielkoformatowego. Na mocy tej umowy Direct eServices będzie posiadał wyłączność na sprzedaż produktów firmy Sihl GmbH na polskim rynku.

„Pokładamy duże nadzieje we współpracy z Sihl GmbH. Dzięki zawartej w ubiegłym tygodniu umowie będziemy mogli zaistnieć na rynku poligraficznym w segmencie klientów biznesowych. To otwiera przed nami wiele możliwości, które oczywiście zamierzamy jak najlepiej wykorzystać.” - dodaje Damian Sieradzki, Członek Zarządu Direct eServices S.A.

W 2010 r.  Direct eServices wypracował 7,6  mln zł przychodów i 380 tys. zł zysku netto.

Direct eServices
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |