Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Delko S.A rozwija markę własną
Delko S.A rozwija markę własną Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.01.2011.
Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych Delko S.A. dynamicznie rozwija markę własną. W tym roku planowane jest zarówno wprowadzenie nowych produktów, jak i odnowa szaty graficznej dla produktów pod nazwą „Blue”.

Obecnie Delko S.A posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów m.in; worki na śmieci 160l, żelowe odświeżacze powietrza czy ręczniki kuchenne.   

Według panujących na rynku trendów, rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał – mówi Lidia Sieredzka, Manager ds. Marki Delko.  -  Właśnie ten obszar działalności firmy jest dla nas niezwykle istotny. Chcemy aby nasze produkty idealnie spełniały oczekiwania klienta, dlatego charakteryzują się one zarówno atrakcyjną ceną jak i wysoką jakością.

Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Niezwykle istotny jest fakt, że w 95 proc. ich produkcją zajmują się renomowane polskie firmy. Historia marki własnej Delko sięga 1999 roku, kiedy to pojawiły się  pierwsze produkty pod nazwą „Filip”.

Delko S.A posiada produkty marki własnej w następujących kategoriach:
- Filip: środki myjące, piorące i czyszczące
- Filip Fresh: odświeżacze powietrza  oraz środki do WC
- Blue: podstawowe produkty kosmetyczne , pielęgnacja ciała i włosów
- Oskar: opakowania , zmywaki, ścierki - czyli podstawowe produkty niezbędne w każdym gospodarstwie domowym
- Teak: środki do pielęgnacji mebli i drewna
- Delikato: produkty higieniczne jak płatki kosmetyczne, wata , ręcznik kuchenny celulozowy, chusteczki higieniczne, papier toaletowy
- Tytus: produkty wyżej pozycjonowane  w  kategorii płynów do naczyń i środków do WC
- Delko Porfessional: środki czyszczące i myjące  w większych opakowaniach przeznaczona do zakładów pracy , firm sprzątających
- Taniuś: najniższa półka cenowa w kategorii środków myjących i czyszczących

Delko

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |