Delko S.A rozwija markę własną |
14.01.2011. | |
Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych Delko S.A. dynamicznie rozwija markę własną. W tym roku planowane jest zarówno wprowadzenie nowych produktów, jak i odnowa szaty graficznej dla produktów pod nazwą „Blue”.
Obecnie Delko S.A posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów m.in; worki na śmieci 160l, żelowe odświeżacze powietrza czy ręczniki kuchenne. Według panujących na rynku trendów, rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał – mówi Lidia Sieredzka, Manager ds. Marki Delko. - Właśnie ten obszar działalności firmy jest dla nas niezwykle istotny. Chcemy aby nasze produkty idealnie spełniały oczekiwania klienta, dlatego charakteryzują się one zarówno atrakcyjną ceną jak i wysoką jakością. Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Niezwykle istotny jest fakt, że w 95 proc. ich produkcją zajmują się renomowane polskie firmy. Historia marki własnej Delko sięga 1999 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze produkty pod nazwą „Filip”. Delko S.A posiada produkty marki własnej w następujących kategoriach: - Filip: środki myjące, piorące i czyszczące - Filip Fresh: odświeżacze powietrza oraz środki do WC - Blue: podstawowe produkty kosmetyczne , pielęgnacja ciała i włosów - Oskar: opakowania , zmywaki, ścierki - czyli podstawowe produkty niezbędne w każdym gospodarstwie domowym - Teak: środki do pielęgnacji mebli i drewna - Delikato: produkty higieniczne jak płatki kosmetyczne, wata , ręcznik kuchenny celulozowy, chusteczki higieniczne, papier toaletowy - Tytus: produkty wyżej pozycjonowane w kategorii płynów do naczyń i środków do WC - Delko Porfessional: środki czyszczące i myjące w większych opakowaniach przeznaczona do zakładów pracy , firm sprzątających - Taniuś: najniższa półka cenowa w kategorii środków myjących i czyszczących Delko |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |