Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Ceramika Paradyż - polska jakość w nowej odsłonie na targach CERSAIE
Ceramika Paradyż - polska jakość w nowej odsłonie na targach CERSAIE Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.09.2012.


W ostatnim tygodniu września w Bolonii odbędą się Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Wnętrz, CERSAIE 2012. Ceramika Paradyż , jeden z czołowych producentów branży ceramicznej na polskim rynku weźmie w nich udział po raz 12-sty. Firma zaprezentuje nie tylko nowości produktowe, ale również zmienioną w tym roku identyfikację wizualną.

Doświadczenie i jakość
Ceramika Paradyż to polska firma z tradycjami obecna na rynku już od 22 lat, a od 1999 roku również na rynkach zagranicznych. W tej chwili jej oferta dostępna jest już w 40 krajach świata. W portfolio firmy znajduje się ponad 200 kolekcji, które powstają w 5 zakładach ulokowanych w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Po raz pierwszy na targach CERSAIE w Bolonii, Ceramika Paradyż zaprezentuje swoje nowe logo. Targi to miejsce, w którym spotykają się kluczowi przedstawiciele branży ceramicznej z całego świata. Mamy nadzieję, że nasza nowa identyfikacja wizualna spotka się na CERSAIE z tak dobrym przyjęciem, jak w Polsce i że wpłynie jeszcze bardziej na rozpoznawalność naszej marki na rynkach eksportowych oraz podkreśli wysoki, światowy poziom naszej oferty – mów Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż.

Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała Agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego (Kaniewski Haute Design).

30 lat bolońskich targów
Od 1982 roku Bolonia zamienia się na kilka dni w centrum wystawiennicze, w którym prezentują się najważniejsze firmy na rynku branży ceramicznej z całego świata. W początkowych latach prym wiodły włoskie i hiszpańskie firmy. Jednak rozwój światowego rynku branży ceramicznej sprawił, że na targach zaczęły się pojawiać najważniejsze firmy z Europy i całego świata. Ceramika Paradyż, jako pierwsza polska firma została zaproszona do udziału w tym wydarzeniu i uczestniczy w nim nieustannie od 12-stu lat.

W ubiegłym roku na CERSAIE wystawiło się prawie 1000 firm, z 31 krajów świata. Łącznie ich stoiska zajęły powierzchnię 176 tysięcy m2, które w ciągu targowych dni odwiedziło prawie 81 tysięcy osób. 

Te liczby pokazują, że CERSAIE jest jednym z kluczowych wydarzeń dla branży, w trakcie którego kształtowane są światowe trendy.  Jeszcze kilka lat temu jeździliśmy na CERSAIE, aby obserwować bieżące trendy wzornicze i technologiczne. Obecnie, dzięki wielomilionowym inwestycjom i rozbudowie parków maszynowych w naszych zakładach, sami kreujemy tendencje na rynku.  Wpływa na nie bowiem przede wszystkim rozwój technologii produkcji. Nie mniej jednak ważne są również dla nas potrzeby klientów, które poznajemy wykorzystując najnowsze metody i narzędzia badawcze – dodaje Filipczak.

Ceramika Paradyż – nowe technologie i piękne wzornictwo
W tym roku na CERSAIE, na 120 metrowym stoisku Ceramiki Paradyż zaprezentowanych zostanie blisko 40 kolekcji w różnorodnych formatach i stylach. Nowością są płytki w formacie 20x60 cm i 25x75 cm oraz produkty wykonane w technologii druku cyfrowego na szkle z użyciem nanopigmentów. Dodatkowo pokazane zostaną kolekcje FIT produkowane ekologiczną metodą pocieniania. Płytki te mają tylko 7,2 mm grubości i zachowują doskonałe parametry techniczne. Oprawa wystawiennicza produktów z nowej oferty będzie zaskakująca i wyjątkowa – Ceramika Paradyż zaprasza bowiem do Teatru Designu, gdzie sztuka użytkowa łączy się z artystyczną kreacją.

Zapraszamy na www.paradyz.com




Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym - marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów - to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2011”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |