Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Carrefour rozwija sieć franczyzową
Carrefour rozwija sieć franczyzową Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.07.2010.
W Warszawie, Ząbkach i Zduńskiej Woli zostały otwarte nowe sklepy franczyzowe Carrefour Express. Do końca roku Carrefour chce posiadać 80 sklepów franczyzowych.

29 i 30 czerwca oraz 3 lipca, zostały otwarte trzy nowe sklepy Carrefour Express w Ząbkach, Zduńskiej Woli oraz w Warszawie.
Od początku roku Carrefour Polska konsekwentnie realizuje koncepcję rozwoju sieci, otwierając sklepy franczyzowe pod szyldem Carrefour Express. Zgodnie z założeniami rozwoju firmy, sieć Carrefour chce posiadać ich do końca roku przynajmniej 80.

Sklep Carrefour Express w Ząbkach przy ul. Batorego 34 został otwarty 29 czerwca. Jest to sklep osiedlowy, wyposażony w dwa stanowiska kasowe, zatrudniający dziewięcioosobowy personel;  jego powierzchnia wynosi 112 m2.
Drugi z nowo otwartych sklepów znajduje się w Zduńskiej Woli przy ulicy Łaskiej 79.  Jego powierzchnia sprzedaży wynosi 108 m2. Do dyspozycji klientów przeznaczono dwie kasy i ośmioosobowy personel. Sklep jest czynny całą dobę.
Kolejny sklep został otwarty 3 lipca w Warszawie, przy ulicy Konduktorskiej 2. Placówka ta oferuje powierzchnię handlową o wielkości 200 m2. Klienci mogą dokonać zakupów przy dwóch stanowiskach kasowych. Obsługę sklepu stanowi dziesięcioosobowy personel.

Zgodnie z zapowiedzią prezesa Carrefour Polska, Jeana Anthoine, w najbliższych tygodniach zostaną otwarte kolejne sklepy franczyzowe Carrefour Express. Nowe sklepy powstaną min. w: Lublinie, Radzanowie, Lubrańcu, Pruszczu i Krakowie.
Rozwój sieci sklepów franczyzowych jest odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów, którzy są wciąż przywiązani do robienia zakupów w mniejszych sklepach, położonych blisko miejsca zamieszkania. Otwierając kolejne placówki, firma Carrefour wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Sklepy franczyzowe sieci są zlokalizowane przede wszystkim
w miastach i w strefach podmiejskich, wśród osiedli mieszkaniowych, a ich klienci cenią sobie różnorodność oferty produktowej, bliskość położenia oraz konkurencyjne dla danej okolicy ceny.

W 2010 roku ekspansja Carrefour dotyczy sklepów franczyzowych. W roku 2011 i następnych latach sieć planuje otwierać 100 placówek rocznie. Nowe inwestycje otwierane są w całej Polsce. Obecnie największa liczba sklepów znajduje się na terenie Śląska oraz Polski centralnej. Carrefour lokuje się w miastach o różnym potencjale, zarówno są to miasta duże jak i poniżej 100 tys. mieszkańców.

Carrefour
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |