Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Black Red White liderem jakości obsługi
Black Red White liderem jakości obsługi Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.10.2011.
Wiedza i kompetencje personelu, atrakcyjne ceny oraz szeroki asortyment – te i inne atuty Black Red White wyróżnione zostały w plebiscycie „Godło Jakości Obsługi”. Dzięki pozytywnym opiniom klientów największa polska grupa meblarska należy do grona „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm” i liderów jakości obsługi w branży meblarskiej.

W tegorocznym rankingu „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm” konsumenci z całej Polski po raz kolejny wskazali listę laureatów cieszących się ich największym uznaniem i zaufaniem. O przyznaniu wyróżnień decydowały opinie 3 milionów osób z 2 tysięcy miejscowości z całego kraju. Klienci oceniali poziom swojej satysfakcji za pomocą strony internetowej www.jakoscobslugi.pl, portali społecznościowych i specjalnej aplikacji na telefony komórkowe. Wyniki rankingu zamieszczone zostały w dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.

Konsumenci wyróżnili najwyższą jakość oferowaną przez firmę Black Red White w 5 obszarach, do których zalicza się:
* wiedza i kompetencje personelu;
* zachowanie i wygląd personelu;
* oferta, cena, asortyment;
* organizacja i czas obsługi;
*  wygląd miejsca obsługi.

„Otrzymane Godło to dla nas szczególnie istotne wyróżnienie, ze względu na fakt, że przyznawane jest przez prawdziwych ekspertów w zakresie jakości obsługi, czyli konsumentów. To niepodważalny dowód tego, że według klientów Black Red White to synonim jakości i funkcjonalności produktów, przy zachowaniu ich konkurencyjnej ceny. Wysokie miejsce w ogólnopolskim rankingu jakości obsługi mobilizuje nas jednocześnie do ciągłego podwyższania standardów” – podkreśla Robert Wolanin z Działu Marketingu Black Red White.

„Godło Jakości Obsługi” to kolejna nagroda, którą Grupa Black Red White została uhonorowana w ogólnopolskim konkursie. Tylko w 2011 roku firma uzyskała wiele znaczących tytułów takich, jak: Diament Meblarstwa 2011 portalu meble.pl i Wydawnictwa meble.pl, Produkt Roku 2011 miesięcznika Meble Plus, czy tytuł „Ambasadora Województwa Lubelskiego”. Grupa zajęła też wysokie pozycje w prestiżowych rankingach, do których zaliczyć można m.in: zestawienie „Lista 500 największych firm handlowo-usługowych” magazynu Home&Market, „Top 50 handlu detalicznego” magazynu Detal Dzisiaj i listę „500 Największych Polskich Firm” tygodnika Polityka.

Black Red White
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |