Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow 27 nowych elektromarketów Media Expert i plany konsolidacji powierzchni magazynowych
27 nowych elektromarketów Media Expert i plany konsolidacji powierzchni magazynowych Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.10.2018.


27 nowych elektromarketów i ponad 15 tys. m kw. powierzchni sprzedażowej - to bilans tegorocznej ekspansji Media Expert. Sieć jednocześnie zmodernizowała łącznie 43 placówki, unowocześniając infrastrukturę i ekspozycję produktów. Zakupy w Media Expert możemy zatem zrobić już w niemal 460 elektromarketach i 377 polskich miastach.

Media Expert od kilku już lat konsekwentnie rozwija sieć swoich elektromarketów, a realizowana strategia ekspansji przynosi rezultaty. Tylko w tym roku sieć uruchomiła sprzedaż w 27 nowych elektromarketach, a zgodnie z zapowiedziami, do końca grudnia powstanie ich jeszcze 12. Równolegle z otwarciami nowych punktów, aż 43 elektromarkety zostały poddane remontom lub modernizacji, znacząco zwiększając możliwości sprzedażowe i wygodę zakupów. Łącznie w ciągu 10 miesięcy tego roku, do dyspozycji klientów oddano powierzchnię 50 tys. m kw., na którą składa się 15,5 tys. m kw. nowych i 34,5 tys. m kw. wyremontowanych elektromarketów.

„Istotnie wzmocniliśmy naszą obecność na rynku. Dziś zakupy w Media Expert mogą zrobić mieszkańcy 377 polskich miast, zarówno tych mniejszych, jak i głównych, polskich aglomeracji, z którymi dotąd mniej kojarzono naszą sieć.”
– mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Rzeczywiście - wśród wspomnianych 27 nowych elektromarketów, aż 10 usytuowanych jest w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in. w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Szczecinie, czy Gdańsku i Gdyni. W Stolicy otwarto trzy elektromarkety, a w planie na tegoroczne inauguracje sprzedaży są jeszcze dwa – w tym jeden w zyskującej na coraz większej popularności Galerii Północnej.

„Nasza obecność w dużych miastach to naturalna konsekwencja stabilnego rozwoju. Dysponujemy dziś unikalnym know-how, mamy wieloletnie doświadczenie i ambicje umacniania naszej roli na polskim rynku. Chcemy być konkurencyjni, ale umiemy również minimalizować ryzyka i rozsądnie inwestować w rozwój sieci. Dziś zarówno duże, jak i mniejszej miasta prężnie się rozwijają, stają się coraz bardziej innowacyjne, głodne współczesnych technologii. Cieszymy się bardzo, że możemy być uczestnikami tych zmian i umożliwiać mieszkańcom kilkuset polskich miast i miasteczek dostęp do nowoczesnych produktów, które ułatwiają codzienne życie, komfort i realizację pasji.”- dodaje Mystkowski.

Media Expert działa na polskim rynku od 2002 roku. Elektromarkety tej sieci oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także smartfony, laptopy, tablety i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Media Expert
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |