Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow 2010 - dobry rok Brand New Products
2010 - dobry rok Brand New Products Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.01.2011.
Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową pozytywnie podsumowuje 2010 rok. W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma otworzyła 18 sklepów w Polsce oraz rozpoczęła rozwój zagranicą. Wszystkie nowe placówki działają na zasadzie franczyzy.
 
- Jesteśmy zadowoleni z ostatnich 12 miesięcy. Sieć odnotowała wzrost obrotów o 12 proc., co jest dobrym rezultatem, zwłaszcza że branża odzieżowa nadal odczuwa skutki kryzysu. Rośnie też zainteresowanie naszą franczyzą. Obecnie w Polsce funkcjonuje 61 placówek Brand New Products. Zwiększa się również udział sieci w rynkach zagranicznych – mówi Paweł Bryniarski.

W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów. Będzie kontynuowana również ekspansja zagraniczna. Dotychczas sieć Brand New Products uruchomiła 8 sklepów w Czechach oraz 2 na Litwie. Jak zapewnia Paweł Bryniarski, wkrótce obie liczby się zwiększą. Plany na przyszły rok zakładają 10 nowych placówek w Czechach i 8 na Litwie. Firma nie wyklucza również rozwoju w innych krajach.
Brand New Products dba także o rozwój asortymentu swoich butików pozyskując do współpracy zagraniczne firmy odzieżowe. W 2010 roku sieć podpisała umowę dotyczącą dystrybucji towarów z firmą VF Wrangler oraz BGM Corporation, (producentem pasków skórzanych m.in. takich marek jak Tom Tailor i Gin Tonic). - Kontrakt z VF Wrangler przyznaje Brand New Products prawo wyłącznej sprzedaży końcówek kolekcji zagranicznego producenta na terenie Polski. Firma będzie korzystać z pośrednictwa Brand New Products tam gdzie nie ma swoich własnych sklepów – mówi Paweł Bryniarski.  

Oprócz produktów należących do VF Wrangler i BGM Corporation sklepy BNP oferują towar Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2

PROFIT system
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |