Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow 15 lat MAKRO w Polsce
15 lat MAKRO w Polsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.06.2009.

Z okazji piętnastolecia wszystkie hale MAKRO Cash & Carry w Polsce prezentują się kupującym w nowej, jubileuszowej odsłonie. W ramach rocznicowej kampanii „Razem. Bo warto!” zaplanowano również liczne promocje dla klientów i dostawców.

Z początkiem maja w halach MAKRO Cash & Carry pojawiło się specjalne, jubileuszowe oznakowanie z okazji piętnastych urodzin firmy w Polsce. Hasło kampanii jubileuszowej „Razem. Bo warto!” podkreśla wieloletnią, opartą na partnerstwie współpracę pomiędzy firmą a jej klientami.




Banner kampanii jubileuszowej

Do wspólnego świętowania MAKRO zaprasza swoich klientów, zaznaczając, że sukces firmy wiąże się nierozerwalnie z ich sukcesem. Dlatego w okresie trwania kampanii będą oni mogli skorzystać z jubileuszowych, specjalnych ofert, a także wziąć udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez MAKRO wspólnie z dostawcami.




Oznakowanie parkingu


Z kolei dla dostawców przygotowano specjalne usługi, dzięki którym będą mogli jeszcze lepiej promować swoje marki i produkty. Udostępniono im rozwiązania, które do tej pory były niedostępne, takie jak direct mailing czy wsparcie konsultantów.




Oznakowanie wewnątrz hali


Kampania jubileuszowa została zorganizowana dla wszystkich hal w Polsce i potrwa do połowy listopada. Na jesieni 2009 dodatkowe atrakcje czekać będą na klientów hal, które w tym roku kończą 15 lat – a więc w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, w Sosnowcu i Łodzi.


* * *

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |